INFORMATION

Kom i kontakt med os

Du er velkommen til at kontakte os når som helst, vi står til rådighed for at betjene dig.

  • E-mail: Info@aarhusvinduespudser.dk
  • Telefon: +45 42 39 81 21
  • Adresse: Jernaldervej 255B 8210 Aarhus V
  • Faktura - Bogholderi@aarhusvinduespudser.dk
Vi kontakter dig

Udfyld kontaktformular

Hvor hyppigt skal du have pudset.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Vi anbefaler, at du læser vores vilkår og betingelser omhyggeligt, inden du registrerer dig som kunde.
På den måde kan du være sikker på at få den nødvendige information og viden om de gældende betingelser for vinduespudsning udført af AARHUSVINDUESPUDSER.

Udvendig vinduespudsning
Vores abonnementsservice til udvendig puds udføres hver 4. uge (23-30 dages intervaller) eller hver 8. uge (44-60 dages intervaller) Eller efter aftale. Bemærk venligst, at vinduerne skal være let tilgængelige; der skal være ca. 1 meter fri plads omkring og foran vinduet. Buske, træer og andre planter må ikke dække eller blokere vinduerne.
Samme betingelser gælder for stigearbejde. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader på ejendele eller planter, hvis der ikke er tilstrækkelig plads til at udføre pudsningen. Hvis et vindue er utilgængeligt eller blokeret (f.eks. af is, sne eller glatte overflader), krediterer vi ikke dette vindue.
Vinduer på altaner eller lignende vil kun blive pudset, hvis der er mulighed for adgang til dem gennem huset/lejligheden - vinduespudseren må ikke bruge stige eller lignende værktøj til adgang.
Som standard inkluderer vores abonnementsservice ikke aftørring af vinduesrammer; dette kan købes som en ekstra service hos os for en mindre merpris. Når vi siger "tør vinduesrammer af", mener vi at aftørre vindueslister for overskydende vand i forbindelse med vinduespudsning - ikke en rensning af hele karmen.
Vi forbeholder os retten til at opkræve ekstra for særligt snavsede vinduer. Vinduespudseren må ikke fjerne/flytte nogen af dine ejendele for at komme til vinduerne, medmindre du som kunde på forhånd har givet skriftligt samtykke hertil.

Intervaller
Udvendig pudsning er en abonnementsydelse, der udføres hver 4. eller 8. uge eller efter aftale. Vælger du en 4-ugers tid, kommer vinduespudseren hver 23.-30. dag. Vælger du en 8 ugers tid, kommer vinduespudseren hver 44.-60. dag eller efter aftale

Afrensning
Hvis en standard vinduespudsning ikke er nok til at få dine vinduer til at funkle, tilbyder vi en dyb rengøring. Døjer du med maling eller andet? Vi kan hjælpe dig – dog tilbyder vi ikke pudsning af vinduer med mørtelrester eller lignende. Rengøring tilbydes kun, hvis du accepterer ansvar for eventuelle ridser eller skader, der måtte opstå under rengøringsprocessen.

Vask med Rentvandsanlæg
Ved brug af vores rentvandssystem tager AARHUSVINDUESPUDSER følgende forholdsregler: I startfasen (1-3 gange) kan du se små aflejringer på vinduer. Dette skyldes en opbygning af snavs, snavs og gamle sæberester på vinduer og vinduesrammer. Det tager normalt 1-3 vaske at fjerne alt det gamle snavs fra vinduer og karme. Især vinduesrammen kan være årsagen til dette problem, da det er ualmindeligt, at folk
vasker deres vinduesrammer regelmæssigt. Vores team gør sit bedste for at forhindre aflejringer ved at være ekstra forsigtige med at skylle de første par gange.

Indvendig vinduespudsning
Du kan enten bestille vinduespudsning telefonisk eller via vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk, men det skal ske mindst 14 dage før næste pudsning. Hvis det ikke er muligt at komme indenfor til polering, er ydersiden som hovedregel altid poleret. Det er dit ansvar at sørge for, at vindueskarme og andre genstande er ryddet inden indvendig vinduespudsning.
Hvis dette ikke gøres, betragter vi det som et blokeret vindue og derfor ikke pudset. Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekstra gebyr for særligt snavsede vinduer.
Opsigelse af en indvendig aftale skal ske senest 3 dage før det aftalte tidspunkt - herefter forbeholder vi os retten til at opkræve det fulde beløb for den indvendige pudsning, da vi har afsat tid i vores kalender pr.

Kontakt for åbning af aflåste steder
Har du en låst dør eller noget? Vi kan enten aftale, at vi kontakter dig for adgang, eller vi kan aftale et bestemt tidspunkt, vi kommer. Hvis der ikke er adgang ved ankomst, forbeholder vi os retten til at opkræve det fulde beløb for den aftalte opgave. Det er dit ansvar at meddele eventuelle ændringer i tilgang til f.eks. baggård eller andet. Gebyr for SMS-kontakt opkræves i forhold til gældende takst. Det er ikke muligt at fortryde aftalen på SMS, da dette skal ske 14 dage før.

Prisregulering kan ske ved:
• Opdatering af antallet af vinduer
• Arbejde med en ny opgave
• Afstand mellem tingene
• Indeksjustering (udføres årligt)
• Vinduespolering, der ikke er på den planlagte rute/tillæg

Ønsker du rengøring på en dato eller et tidspunkt, der ikke er en del af vinduespudserens normale rute, koster det 300 kr. i befordringsgodtgørelse ud over den almindelige pris for den ønskede rengøring.

Reklamation
Vi ønsker, at du er tilfreds med vores arbejde og garanterer din tilfredshed. Hvis vi ikke har levet op til dine forventninger, bedes du kontakte os via vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk i kontaktfeltet eller ved at maile os på info@aarhusvinduespudser.dk - dog senest tre dage efter pudsdatoen. Vi vil gøre det rigtigt hurtigst muligt

Vi er ikke ansvarlige for eventuelle ridser eller skader på vinduer, solfilm, rammer eller lister.

Medmindre det er dokumenteret skriftligt og umiddelbart, kan det antages, at det skulle være sket i forbindelse med vinduespoleringen.
Hvis du accepterer dette tilbud, accepterer du også denne ansvarsfraskrivelse.
Ubegrundet klage
Hvis der klages over pudsningen, og det viser sig at være kalkaflejringer (se nedenfor), eller at kun ydersiden er poleret, og snavset så er inde, vil det være en uberettiget reklamation. Skulle dette være tilfældet, vil kørsel uden for turen (baseret på samlet tidsforbrug) blive faktureret på næste regning.
Hvad bliver bl.a. ikke vasket væk ved normal pudsning?
- Silikone/klistermærker og de rester, de efterlader (f.eks. fra nye vinduer)
- Kalk (prøv ikke at bruge haveslangen til at rense vinduerne, da det efterlader kalkrester).
- Cement, mørtel, maling, lak, olie og andre materialer.
Du bliver nødt til at rydde op i ekskrementerne fra bier (set som gule/grønne pletter

Ændring til vinduespudsning
Ønsker du at ændre din rengøringsplan, bedes du give os besked senest 14 dage før næste vinduespudsning planlægges. Det gælder også ferier / renoveringer / springer vinduespudsning over. Du kan altid tjekke din seneste faktura for at se, hvornår vi næste gang er planlagt
Send en e-mail til os på info@aarhusvinduespudser.dk eller besøg vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk og udfyld en formular under fanen kontakt
Ændringer i vinduespudseren kan ikke foretages via sms, telefon eller besked.
Kunden er altid ansvarlig for at opdatere sine kontaktoplysninger hos AARHUS VINDUESPUDSER.
Dette er især vigtigt, hvis vi skal kontakte dig på telefon eller SMS i forbindelse med vinduespoleringen hos dig, eller hvis du modtager post via Faktura.
Arbejdstider:
Vores åbningstider er mandag til fredag fra 10:00 til 18:00 og om lørdagen fra 12:00 til 17

Vi har ret til at ændre datoen for næste pudsning med +/- 10 hverdage i forbindelse med helligdage og ferier.

Vejret
uanset vejrforholdene - det være sig sne, regn eller frost - vil vi pudse dine vinduer.

Dit abonnement

Der er 30 dages opsigelsesfrist. Du kan kun opsige denne aftale ved at skrive til os på vores hjemmeside eller sende en e-mail til info@aarhusvinduespudser.dk
Du vil som kunde modtage en bekræftelse på dette, og opsigelsen vil være gyldigt gennemført.
Du kan ikke afslutte vinduespudseren via sms, telefon eller besked.
Alle tilbud der accepteres, er gældende for minimum 3 besøg.
Hvis aftalen skal ophøre inden de sidste 3 besøg, er AARHUS VINDUESPUDSER berettiget til betaling svarende til abonnementsprisen gange det resterende antal besøg med minimum 3 besøg.
Hvis du har brug for en pause fra dit abonnement, er det ikke noget problem! Du kan nemt gøre dette ved at sende en e-mail til os på info@aarhusvinduespudser.dk eller ved at udfylde en formular på vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk under fanen 'kontakt', mindst 14 dage før dit næste planlagte besøg. Abonnementspauser kan ikke ske via sms.
Du har som kunde mulighed for at holde 2 pauser om året i dit abonnement.
Er der en pause på mere end 4 måneder, betragter vi det som en ny start, og betingelsen om minimum 3 besøg kræves igen.
Dit abonnement hos AARHUS VINDUESPUDSER er løbende og forbliver det samme i den varighed, der blev aftalt, da kontrakten blev indgået.
Ved at acceptere et tilbud fra AARHUS VINDUESPUDSER accepterer du som kunde de gældende betingelser.
14 dages fortrydelsesretten udløber, når vinduespudsningen er afsluttet.

Tilbud
Vi har tilladelse til at tage og gemme billeder af hjemmesiden til tilbudsformål. www.aarhusvinduespudser.dk

Privatlivs politik
Hos AARHUS VINDUESPUDSER forstår vi, hvor vigtige dine personlige oplysninger er for dig. Derfor deler vi det ikke med andre. Kun vores mest betroede medarbejdere har
Hvis du besøger vores hjemmeside, vil vi ikke indsamle dine personlige data eller dele dem med nogen.
Vi vil ikke videregive eller sælge personlige oplysninger til nogen anden enhed, medmindre vi har tilladelse fra dig, eller hvis loven kræver det.
Vi forbeholder os ret til, i forbindelse med salg eller frasalg af virksomheden, at dele dine oplysninger med en tredjepart.
Du kan læse mere om persondataloven på www.datatilsynet.dk, herunder ved direkte henvendelse til Datatilsynet.
Du kan klage over behandlingen af dine personoplysninger hos: Datatilsynet Borgergade 28,5 1300 København K Tlf.: 33 19 32 00 Fax: 33 19 32 18 Mail: dt@datatilsynet.dk

AARUS VINDUESPUDSER, Aarhus V, 01.dec 2022, WWW. AARUSVINDUESPUDSER.DK