photo_2023-03-05_22-23-28

Ingen opgaver er for store.

Takket være PuraQleen-teknologien kan vi nu nemt og effektivt rengøre vinduer, skilte og facader, som er placeret højt eller er svært tilgængelige. Det bedste er, at vi kan tilbyde disse tjenester til en overkommelig pris, da vi ikke længere behøver at leje dyre lifte til opgaven.

Desuden kan vi udføre mange opgaver fra jorden takket være den nye teknologi. En ekstra fordel ved teknologien er, at karmene også bliver rengjort samtidig med vinduerne.



Mangler din virksomhed en vinduespudser. 

Aarhusvinduespudser er en virksomhed, der specialiserer sig i vinduespudsning. Som følge af vores størrelse kan vi tilbyde fleksible løsninger, der passer til vores erhvervskunders individuelle behov.

Vi er villige til at tilpasse vores service efter kundernes ønsker, f.eks. kan vi aftale med en kunde, at deres lagerbygnings ruder kun skal pudses hver anden gang, vi besøger dem, mens store skilte og facade vinduer kræver en mere hyppig rengøring.



Bliv en del af familien

Kontakt os i dag

Hvor hyppigt skal du have pudset.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 20 files.
Vi anbefaler, at du læser vores vilkår og betingelser omhyggeligt, inden du registrerer dig som kunde.
På den måde kan du være sikker på at få den nødvendige information og viden om de gældende betingelser for vinduespudsning og fliserensning udført af AARUS WINDUESBUDSER.

Udvendig vinduespudsning

Vores abonnementsservice til udvendig puds udføres hver 4. uge (23-30 dages intervaller) eller hver 8. uge (44-60 dages intervaller). Bemærk venligst, at vinduerne skal være let tilgængelige; der skal være ca. 1 meter fri plads omkring og foran vinduet. Buske, træer og andre planter må ikke dække eller blokere vinduerne. Samme betingelser gælder for stigearbejde. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader på ejendele eller planter, hvis der ikke er tilstrækkelig plads til at udføre pudsningen. Hvis et vindue er utilgængeligt eller blokeret (f.eks. af is, sne eller glatte overflader), krediterer vi ikke dette vindue. Vinduer på altaner eller lignende vil kun blive pudset, hvis der er mulighed for adgang til dem gennem huset/lejligheden - vinduespudseren må ikke bruge stige eller lignende værktøj til adgang. Som standard inkluderer vores abonnementsservice ikke aftørring af vinduesrammer; dette kan købes som en ekstra service hos os for en mindre merpris. Når vi siger "tør vinduesrammer af", mener vi at aftørre vindueslister for overskydende vand i forbindelse med vinduespudsning - ikke en rensning af hele karmen. Vi forbeholder os retten til at opkræve ekstra for særligt snavsede vinduer. Vinduespudseren må ikke fjerne/flytte nogen af ​​dine ejendele for at komme til vinduerne, medmindre du som kunde på forhånd har givet skriftligt samtykke hertil.

Intervaller

Udvendig pudsning er en abonnementsydelse, der kun udføres hver 4. eller 8. uge. Vælger du en 4-ugers tid, kommer vinduespudseren hver 23.-30. dag. Vælger du en 8 ugers tid, kommer vinduespudseren hver 44.-60. dag.

Afrensning

Hvis en standard vinduespudsning ikke er nok til at få dine vinduer til at funkle, tilbyder vi en dyb rengøring. Døjer du med maling eller andet? Vi kan hjælpe dig – dog tilbyder vi ikke pudsning af vinduer med mørtelrester eller lignende. Rengøring tilbydes kun, hvis du accepterer ansvar for eventuelle ridser eller skader, der måtte opstå under rengøringsprocessen.

Vask med Rentvandsanlæg

Ved brug af vores rentvandssystem tager AARUS VINDUESPUDSER følgende forholdsregler: I startfasen (1-3 gange) kan du se små aflejringer på vinduer. Dette skyldes en opbygning af snavs, snavs og gamle sæberester på vinduer og vinduesrammer. Det tager normalt 1-3 vaske at fjerne alt det gamle snavs fra vinduer og karme. Især vinduesrammen kan være årsagen til dette problem, da det er ualmindeligt, at folk vasker deres vinduesrammer regelmæssigt. Vores team gør sit bedste for at forhindre aflejringer ved at være ekstra forsigtige med at skylle de første par gange.

Indvendig vinduespudsning

Du kan enten bestille vinduespudsning telefonisk eller via vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk, men det skal ske mindst 14 dage før næste pudsning. Hvis det ikke er muligt at komme indenfor til polering, er ydersiden som hovedregel altid poleret. Det er dit ansvar at sørge for, at vindueskarme og andre genstande er ryddet inden indvendig vinduespudsning. Hvis dette ikke gøres, betragter vi det som et blokeret vindue og derfor ikke pudset. Vi forbeholder os retten til at opkræve et ekstra gebyr for særligt snavsede vinduer. Opsigelse af en indvendig aftale skal ske senest 3 dage før det aftalte tidspunkt - herefter forbeholder vi os retten til at opkræve det fulde beløb for den indvendige pudsning, da vi har afsat tid i vores kalender pr.

Kontakt for åbning af aflåste steder

Har du en låst dør eller noget? Vi kan enten aftale, at vi kontakter dig for adgang, eller vi kan aftale et bestemt tidspunkt, vi kommer. Hvis der ikke er adgang ved ankomst, forbeholder vi os retten til at opkræve det fulde beløb for den aftalte opgave. Det er dit ansvar at meddele eventuelle ændringer i tilgang til f.eks. baggård eller andet. Gebyr for SMS-kontakt opkræves i forhold til gældende takst. Det er ikke muligt at fortryde aftalen på SMS, da dette skal ske 14 dage før.

Prisregulering kan ske ved

• Opdatering af antallet af vinduer

• Arbejde med en ny opgave

• Afstand mellem tingene

• Indeksjustering (udføres årligt)

• Vinduespolering, der ikke er på den planlagte rute/tillæg

Ønsker du rengøring på en dato eller et tidspunkt, der ikke er en del af vinduespudserens normale rute, koster det 300 kr. i befordringsgodtgørelse ud over den almindelige pris for den ønskede rengøring.

Reklamation

Vi ønsker, at du er tilfreds med vores arbejde og garanterer din tilfredshed. Hvis vi ikke har levet op til dine forventninger, bedes du kontakte os via vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk i kontaktfeltet eller ved at maile os på info@aarhusvinduespudser.dk - dog senest tre dage efter pudsdatoen. Vi vil gøre det rigtigt hurtigst muligt

Vi er ikke ansvarlige for eventuelle ridser eller skader på vinduer, solfilm, rammer eller lister.

Medmindre det er dokumenteret skriftligt og umiddelbart, kan det antages, at det skulle være sket i forbindelse med vinduespoleringen.

Hvis du accepterer dette tilbud, accepterer du også denne ansvarsfraskrivelse.

Ubegrundet klage

Hvis der klages over pudsningen, og det viser sig at være kalkaflejringer (se nedenfor), eller at kun ydersiden er poleret, og snavset så er inde, vil det være en uberettiget reklamation. Skulle dette være tilfældet, vil kørsel uden for turen (baseret på samlet tidsforbrug) blive faktureret på næste regning.

Hvad bliver bl.a. ikke vasket væk ved normal pudsning?

Silikone/klistermærker og de rester, de efterlader (f.eks. fra nye vinduer).

Kalk (prøv ikke at bruge haveslangen til at rense vinduerne, da det efterlader kalkrester).

Cement, mørtel, maling, lak, olie og andre materialer.

Du bliver nødt til at rydde op i ekskrementerne fra bier (set som gule/grønne pletter

Ændring til vinduespudsning

Ønsker du at ændre din rengøringsplan, bedes du give os besked senest 14 dage før næste vinduespudsning planlægges. Det gælder også ferier / renoveringer / springer vinduespudsning over. Du kan altid tjekke din seneste faktura for at se, hvornår vi næste gang er planlagt

Send en e-mail til os på info@aarhusvinduespudser.dk eller besøg vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk og udfyld en formular under fanen kontakt

Ændringer i vinduespudseren kan ikke foretages via sms, telefon eller besked.

Kunden er altid ansvarlig for at opdatere sine kontaktoplysninger hos AARUS VINDUESPUDSER .

Dette er især vigtigt, hvis vi skal kontakte dig på telefon eller SMS i forbindelse med vinduespoleringen hos dig, eller hvis du modtager post via Faktura.

Arbejdstider

Vores åbningstider er mandag til fredag fra 10:00 til 18:00 og om lørdagen fra 12:00 til 17

Vi har ret til at ændre datoen for næste pudsning med +/- 10 hverdage i forbindelse med helligdage og ferier.

Vejret

Uanset vejrforholdene - det være sig sne, regn eller frost - vil vi pudse dine vinduer.

Dit abonnementet

Der er 30 dages opsigelsesfrist. Du kan kun opsige denne aftale ved at skrive til os på vores hjemmeside eller sende en e-mail til info@aarhusvinduespudser.dk

Du vil som kunde modtage en bekræftelse på dette, og opsigelsen vil være gyldigt gennemført.

Du kan ikke afslutte vinduespudseren via sms, telefon eller besked.

Alle tilbud der accepteres er gældende for minimum 3 besøg.

Hvis aftalen skal ophøre inden de sidste 3 besøg, er AARUS VINDUESPUDSER berettiget til betaling svarende til abonnementsprisen gange det resterende antal besøg med minimum 3 besøg.

Hvis du har brug for en pause fra dit abonnement, er det ikke noget problem! Du kan nemt gøre dette ved at sende en e-mail til os på info@aarhusvinduespudser.dk eller ved at udfylde en formular på vores hjemmeside www.aarhusvinduespudser.dk under fanen 'kontakt', mindst 14 dage før dit næste planlagte besøg. Abonnementspauser kan ikke ske via sms.

Du har som kunde mulighed for at holde 2 pauser om året i dit abonnement.

Er der en pause på mere end 4 måneder, betragter vi det som en ny start, og betingelsen om minimum 3 besøg kræves igen.

Dit abonnement hos AARUS VINDUESPUDSER er løbende og forbliver det samme i den varighed, der blev aftalt, da kontrakten blev indgået.

Ved at acceptere et tilbud fra AARUS VINDUESPUDSER accepterer du som kunde de gældende betingelser.

14 dages fortrydelsesretten udløber, når vinduespudsningen er afsluttet.

Tilbud

Vi har tilladelse til at tage og gemme billeder af hjemmesiden til tilbudsformål. www.aarhusvinduespudser.dk

Privatlivs politik

Hos AARUS VINDUESPUDSER forstår vi, hvor vigtige dine personlige oplysninger er for dig. Derfor deler vi det ikke med andre. Kun vores mest betroede medarbejdere har

Hvis du besøger vores hjemmeside, vil vi ikke indsamle dine personlige data eller dele dem med nogen.

Vi vil ikke videregive eller sælge personlige oplysninger til nogen anden enhed, medmindre vi har tilladelse fra dig, eller hvis loven kræver det.

Vi forbeholder os ret til, i forbindelse med salg eller frasalg af virksomheden, at dele dine oplysninger med en tredjepart.

Erstatningsansvar/indsigelser/fliserens

1.Træterrassen er i god stand efter rengøring.

Vi vil gerne påpege, at rengøring af træ ikke er det samme som slibning. Slibning af træet vil være en dybere "behandling", der kommer mere ned i træet. Når du renser træets overflade med et rensemiddel, kan der være mulighed for, at træet ikke fremstår ensartet hele vejen igennem.

2. Træudseende/farveforskel

Over tid ændrer træ sig - det er et levende materiale, så det bliver blødere og mere delikat med alderen.

Træets overflade vil normalt skifte farve, og det kan være svært at sige, hvor dybt farveskiftet går. Flere ting kan påvirke, hvordan træet skifter farve, såsom hvor meget sollys og regn træet har været udsat for, samt træets alder og vedligeholdelseshistorie. Så du kan måske se en forskel i farve på træ, der f.eks. er under tag, i forhold til træ, der er i fri luft. På grund af alle disse variabler er det svært at love, at vi kan få den originale farve tilbage. Hvis der stadig er et mørkt/grå/hvidt slør på træoverfladen efter rengøring, skal vi muligvis slibe træet.

3. Træet rejser sig

Hvis træet er hårdt og i god stand, kan det hæve lidt efter rengøring, men det vil være minimalt.

4. Overfladetilstand af træoverflader

Vær opmærksom på, at hvis træ er rådnet, bliver det blødt og kan vaskes væk under rengøring. Hvis der er overfladeskader eller løse træflis, kan disse også risikere at blive fjernet. Det kan være meget svært at vurdere inden rengøring, om der er råd og/eller løse fliser, der skal af. AARUS VINDUESPUDSER kan ikke holdes ansvarlig for skader eller kosmetiske ændringer som følge heraf.

5. Skydefliser

Flisebelægning vil forringes over tid, hvilket er uundgåeligt og vil ske i varierende grad. Det skyldes oftest kraftige regnskyl, trærødder, kørsel ud på fortovet med bil osv.

De fleste typer snavs vil blive fjernet fra fugerne under rensningsprocessen, for eksempel vil de brede fuger være mindre snavsede efterfølgende. Fugerne bliver mindre snavsede, og du kan nemmere se, om fliserne har flyttet sig. AARUS VINDUESPUDSER kan ikke drages til ansvar, hvis fliser skrider som følge heraf

6. Dræning eller spildevand stopper

Det meste af ukrudt og mos bliver fjernet, når vi renser fugerne. Nogle af dem ender i kloakken, fordi vi renser med vand, og det kan ikke undgås. Dette er normalt ikke et problem, men hvis du har et afløb/kloak, der let bliver tilstoppet, bedes du give os besked, inden vi går i gang med opgaven.

7. Flisernes tilstand efter rensning

Fliser har varierende porøsitet, og dette slides over tid – ligesom træ kan blødgøres og blive mere formbart med tiden. En regelmæssig rengøring bør ikke beskadige, ødelægge eller slå store bidder af sunde fliser. Men efter en rengøring vil en porøs mineraloverflade være mere synlig, da den ikke bliver sammenblandet i snavs. Nogle fliser kan have været udsat for frostsprængninger eller andre forhold, som fik dem til at smuldre; efter rengøring vil dette være mere

8. Transport af havemøbler, redskaber mv.

Husk at flytte havemøbler, krukker og andet 10 meter eller mere væk fra rengøringsarealerne.

9. Flyttekrukker, porcelæn mv.

Du er ansvarlig for at flytte krukker og andre genstande til en sikker afstand fra rengøringsområder.

10. Utæt vandhane efter rengøring/behandling og husslanger

Hvis du ikke har en udendørs vandkilde, kan vi i stedet tage vand inde fra huset. For eksempel: under håndvasken, i kælderen eller fra bruseren. Mange vandhaner har en tætning lavet af en slags pakning - som kan være gammel og sart - der kan forårsage en lækage senere hen. Lækagen er måske ikke altid synlig med det samme, fordi den kan være lille. På grund af dette er det vigtigt for kunderne at sætte en drypbakke nedenunder i tilfælde af vandskade

Hvis hanen begynder at lække, når vi tænder for vandet, vil vi lægge mærke til det med det samme og tage hånd om det.

Hvis vi skal igennem huset med vores slanger, er kunden altid ansvarlig for at dække gulvet, hvis det måtte være sart. AARUS VINDUESPUDSER kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle ridser på gulv eller lignende.

Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle problemer med dit vandhane, der opstår efter opgaven er udført. En ny, tæt, korrekt opsat vandhane går normalt ikke i stykker, når vi tilslutter en kobling og vandslange. Vi har før oplevet, at ældre vandhaner kan være utætte eller murværket er gammelt og ikke kan holde til vandhanen.

11. Indsigelser mod opgaven afgjort

Det er afgørende, at hele området er sprødt, når vi ankommer for at behandle det. Hvis du har problemer med jobbet, bedes du give os besked inden for 48 timer efter, at rengøringen er afsluttet, så vi kan ordne tingene hurtigst muligt.

12. Farveforskel og kalkopbygning under garagen

Fliser under et låg, fx en garage, udsættes ikke for sur regn. På grund af dette lider de ikke som fliser på ydersiden. Dermed vil flisen bevare sin glatte og polerede overflade i mange år længere end den ubestrøede flise. Fliser, der er udsat for åben himmel, har som regel en roligere, mere "eroderende" overflade. I nogle tilfælde produceres fliser med en mørkere overflade og farveforskellen kan være mere mærkbar efter rengøring. Det vil ikke være muligt at rense dem, så de ser helt ens ud. Farveforskellen på granitten kan i nogle tilfælde blive mørkere på grund af siloxanen i den imprægneringsopløsning vi bruger. Kalkudvaskning: De nye fliser vil indeholde kalk i betonen og vil stige til overfladen. Med tiden vil regnen vaske det af. Fliser kan se mørkere ud under garager og lofter, fordi de ikke modtager sollys. Kalkaflejringer kan forekomme i overdækkede områder, som ikke tidligere er nået med vand. Det kan fjernes ved at feje fugemassen over fliserne. Der kan opstå mørke spor under garagen, som er forårsaget af asfalt og gummi fra f.eks. Bildæk. Den bedste løsning i ovenstående tilfælde er at fylde fugerne med sand eller grus. Dette giver et mere ensartet resultat og vil også fjerne eventuelle kalkaflejringer.

13. Sort hegn og sortmalet facade

Vi skyller bygningens ydre ned, når vi er færdige med rengøringen, men der kan stadig være lidt sand og snavs tilbage. Regnen vil i sidste ende vaske alle resterende snavs og snavs væk. Det kan være svært at se, om alt snavs er fjernet fra et sort hegn, da det våde sand og snavs bliver mørkt og er svært at se. I sidste ende vil regnen dog tage sig af alt, der er tilbage.

14. Grænseflade

Når vi renser fliserne, renser vi facaden med lavtryk. Hvis facaden har revner eller luft under belægningen, er der risiko for vandindtrængning. Det kan man normalt se på forhånd, fordi fugemassen har striber, hvor der er frostrevner, og i mange tilfælde er malingen fløjet lidt af eller hængt i flager. .

AARUS VINDUESPENSER ER IKKE ANSVARLIG FOR AT LØSE DETTE15. Plukning af sand i fugerne

Vi anbefaler at fylde fugerne med fugesand, når fliserne er imprægneret. I de fleste tilfælde bruger vi danfugesand, som hæmmer ukrudtsvæksten og størkner lidt, hvilket gør det svært for ukrudt at overleve. Til københavnsk belægning vil vi anbefale at bruge korn 0,4 som fugesand; noget mere finkornet ville ikke være så effektivt.

16. Vand og el

Kunden er ansvarlig for udgifterne til vand og el. Elektricitet bruges kun, når vand opsamles eller udledes. Vores højtryksslange er 80m, og vores vandslange er 50m, så vi skal kunne parkere vores produkter inden for disse intervaller. Alt dette udstyr er installeret i køretøjet.

Hvis du ikke kan parkere din bil inden for disse afstande, så lad os det vide, så vi kan finde en løsning og ikke spilder vores tid på at køre.

17. Vandindtrængning / vandskade

AARUS VINDUESPENSER kan ikke holdes ansvarlig for vandlækage under arbejdsprocessen. Vi anbefaler at tjekke for utætheder omkring vinduer og andre steder på facaden. Når du renser fliser, skal du sørge for, at der ikke siver vand ind under nogen døre i skure eller kældre. Hvis du har videoovervågning eller andet, der kan blive beskadiget af vand, er det dit ansvar at få det dækket. Vi tager altid hensyn og er opmærksomme på områder med "skrøbelige" genstande.

AARUS VINDUESPENSER dækker skader forårsaget af det arbejde vi udfører, da en del af vores procedure omfatter rengøring med vand og gennemskylning af alt efterfølgende.

18. Travertinfliser

Fra vores erfaring har vi fundet ud af, at hvide fliser - især travertinfliser - er mere modtagelige for snavs og snavs. Det betyder, at selvom overfladen kan renses og behandles, kan vi ikke love, at selve flisen er fri for snavs. I så fald vil det være bedst at give flisen en algebehandling og se resultaterne. I nogle tilfælde vil algebehandlingen være nok, men vi garanterer ikke, at rengøring og behandlinger på travertinfliser bliver nok

19. AARUS VINDUESPENSER fjerner mos, flisepest og grønalger, men ikke:

Vi kan fjerne det meste af græsset mellem fugerne, men vi kan ikke love, at det hele er væk, efter vi har renset. Hvis du vil have os til at fjerne

Sort lav – Sort lav kan findes i porerne på fliser, og vi kan derfor ikke garantere, at det bliver fjernet under vores renseproces. Vores algebehandling vil dog nedbryde de sorte laver og gøre betydelige fremskridt. Afhængig af angrebets intensitet vil det normalt tage 6-8 måneder at fjerne sort lav.

Der er tidspunkter, hvor vi sporer dækmærker fra indkørslen ind i huset, især hvis der er et udhæng eller en carport. Det kan varmen fra dækkene og asfalten på vejen forårsage dette, og det vil kræve en særlig form for rengøringsmiddel at komme af med det. Hvis snavset sidder dybt, kan det have misfarvet flisen så voldsomt, at det skal udskiftes.

20. Svømmehal

Har du en pool, starter vi med at rense området omkring den. Dette vil minimere mængden af ​​snavs, der kommer ind i poolen. Du skal også rense poolen for bundfald.

Hvis du har en pool eller en anden vandkilde, hvor snavs vil samle sig, vil du sandsynligvis opleve mere snavs i din pool. Her skal du huske at rense lidt ad gangen, så du ikke overfylder maskinens filter. AARUS VINDUESPENSER kan ikke holdes ansvarlig for skader eller udskiftning af filter eller anden følge

21. Ansvarsfraskrivelse

Selvom de er miljøgodkendte, kan de algebekæmpelsesmidler, vi bruger, ikke udledes direkte i floder og vandløb, da det kan skade vandmiljøet.

Ved bestilling af vores ydelser, der anvender kemiske produkter, er det meget vigtigt, at du sikrer dig, at tagrender og afløb fører direkte til et kloaksystem, som er tilsluttet et renseanlæg. Tjek, om din kommune leverer denne service.

Med din underskrift bekræfter du, at der ud fra de aftalte handels- og leveringsbetingelser ikke ledes spildevand fra din ejendom direkte ud i vandmiljøet. Det er derimod kun at gå i kloakker, der er tilsluttet rensning

Hvis der sker udledning til vandmiljøet, accepterer du, at AARUS VINDUESPENSER ikke hæfter for eventuelle krav, der måtte opstå heraf, ligesom du afholder omkostningerne ved eventuelle bøder givet til Tekdam ApS.

Din kommune kan give dig information om afledning af dit spildevand. Du kan også tjekke BBR online på www.ois.dk.

Hvis du ikke ved, hvor dit regnvand fra tagrenden går hen, er vores service til opsamling af væske fra algebehandling en mulig mulighed for dig + 600 kr.

22. Ændre AARUS VINDUESPENSER Aftale

Hvis vi kontakter kunden og finder ud af, at alger ikke er problemet, forbeholder vi os retten til at ændre ordren. Vi ændrer ordren, så køber får rengøringen med en anden agent, der kan løse problemet. Vi kan ændre købers anmodning uden dennes samtykke, men kun hvis det sker i henhold til det faktiske problem. HANDELS- OG LEVERINGSBETINGELSER MELLEM KØBER OG AARUS VINDUESPENSER , DET BETYDER VI SKAL VURDERE, OM KUNDEN HAR ET ANDET BEHOV, END DET FORVENTEDE, NÅR ORDREN blev afgivet. Hvis det er tilfældet, kan vi ændre det uden dit samtykke.

23. Arbejdspladsundersøgelse

Hos AARUS VINDUESPENSER foretages der altid en omfattende måling inden opgavestart. Faktureringsbeløbet vil, medmindre andet er angivet, altid være baseret på kontrolmålingen. På den måde bliver hver kunde faktureret for lidt eller for meget. Hvis det viser sig, at der er mere end +10 %, end det der først var nævnt i ordrebekræftelsen, kontakter vi kunden og informerer om dette. Derfor bedes du være tilgængelig telefonisk eller hjemme på leveringsdatoen. Vi har dog en bagatelgrænse på 10 % på opgaver under 100 m, hvilket betyder, at hvis der ikke er mere end 10 % ekstra, vil opgaven blive udført uden meromkostninger. Viser det sig, at målingen er under det estimerede antal meter i ordrebekræftelsen, påbegyndes arbejdet uden kommentarer.

24. dato og tid

Hos AARUS VINDUESPENSER giver vi altid en præcis dato for din rengøring. Da ikke alle arbejdsdage er ens, kan vi ikke give et præcist tidspunkt på dagen. Du vil modtage et estimat for vores ankomsttid, som typisk er:

- Morgen
- Aftensmad
- Eftermiddag

I tilfælde af dårligt vejr, der forhindrer os i at komme på den aftalte dato, giver vi dig besked så hurtigt som muligt og aftaler

25. Det skal du sørge for

Der er et par ting, du skal have forberedt, før vi ankommer på eksportdatoen. For eksempel skal du sikre dig, at der er adgang til tagrenderne omkring ejendommen, og at havelåger og andre sådanne ting er låst op. Du skal også sikre dig, at der er parkering til rådighed tæt på tagrenderne, og at området omkring dem er ryddet for eventuelle forhindringer (såsom krukker, havemøbler eller dyr), så vi kan komme til

26. Garanti / Håndtering af fliser

AARUS VINDUESPENSER yder kun garanti på tagrenderenseren, hvis du modtager årlig vedligeholdelse (garantiaftale). Vedligeholdelse udføres en gang årligt enten forår eller efterår. Kommer vi på besøg i forbindelse med en garanti/serviceaftale, har du 11 måneders garanti.

27. Aflysning eller ændring af dato

For at lave ændringer i din aftale kan du kontakte os på telefon eller mail i vores åbningstid.

Vores åbningstider kan findes på vores hjemmeside: www.aarhusvinduespudser.dk/

Alle afbud skal ske skriftligt og sendes til info@aarhusvinduespudser.dk

Mange af vores tjenester er kun tilgængelige i bestemte sæsoner, så vi får mange bookinger i foråret

Det betyder, at når du bestiller en tid hos os og angiver en dato for opgaven, er vi ikke i stand til at acceptere andre ordrer for den dato. Derfor vil din ordre være bindende, når vi er enige om en dato for udførelse. Hvis du ønsker at annullere efter dette tidspunkt, vil der blive opkrævet et afbestillingsgebyr. Se følgende gebyr her:

Hvis du annullerer inden for 48 timer efter indgåelse af aftalen, vil du ikke blive opkrævet et afbestillingsgebyr. Sker opsigelsen efter 48 timer efter aftalens indgåelse, opkræves et gebyr på 600 kr. Ved afbestilling senest 5 hverdage før udførelsesdatoen opkræves et gebyr på 1600 kr.

Persondatapolitik

Persondatapolitik for AARUS VINDUESPUDSER

​CVR nr. 42428191

1. Personoplysninger

Vi behandler oplysninger om følgende kategorier af registrerede personer:

a) Kunder
b) Ansatte og medarbejdere
c) Samarbejdspartnere, herunder myndigheder
d) Tidligere medarbejdere
e) Ansøgere

Omfanget og karakteren af personoplysninger, som indsamles og behandles, varierer meget alt efter, om personoplysningerne vedrører en kunde, en medarbejder, en samarbejdspartner eller andre.

De altovervejende og typiske personoplysninger der indsamles og behandles, er følgende:

Identifikationsoplysninger.

Til brug for udførelsen af vores arbejde registreres altid navn, adresse, telefonnumre på kunder, ansatte og medarbejdere, samt navnet og kontaktoplysningerne på en evt. repræsentant for samarbejdspartnere og myndigheder. Personnumre vil blive indsamlet for ansatte og medarbejdere af hensyn til lønudbetalinger og betaling af A-skat.

2. Dataansvarlige og eventuelle databehandlere

Den dataansvarlige samt dennes kontaktoplysninger:

Jernaldervej 255B, Holmstrup, 8210 Aarhus V, info@aarhusvinduespudser.dk , tlf. 28888888

Kategorier af modtagere som personoplysninger er eller vil blive videregivet til, herunder særligt modtagere i tredjelande og internationale organisationer:

Offentlige myndigheder, herunder primært SKAT
Revisionsfirmaer, hvis nødvendigt
Lønadministrationsvirksomheder
Eventuelle købere – helt eller delvist – af virksomheden Rene Ruder.

Der vil ikke kunne finde overførsel af personoplysninger sted til et tredjeland udenfor EU eller til internationale organisationer.

Tidspunkt for sletning af personoplysninger:

Sletning af personoplysninger vil fuldt ud afhænge af karakteren af personoplysninger samt behovet for dokumentation.

Oplysninger om samarbejdspartnere slettes ved relationens ophør, medmindre særlige omstændigheder gør, at oplysningerne skal opbevares i en længere periode dog maksimalt i 3 år herefter.

Oplysninger om tidligere ansatte og medarbejdere slettes seneste 5 år efter afslutningen af kalenderåret hvor ansættelsesforholdet er afsluttet.

Oplysning om ansøgere, med hvem der ikke er etableret et ansættelsesforhold, slettes

For opslåede stillinger: senest 3 måneder efter at stillingen er blevet besat.
For uopfordrede ansøgere: Senest ved udgangen af det kalenderår ansøgningen er modtaget i, dog tidligst 3 måneder efter modtagelsen.

3. Formål med indsamlingen

Formålene med behandling af personoplysninger sker i direkte eller afledt funktion af Rene Ruders kerneformål: at drive virksomhed med vinduespudsning og polering samt dermed forbundne aktiviteter.

4. Rettigheder for dig som registreret

Persondataloven giver dig som registreret følgende rettigheder:

Ret til at blive orienteret om indsamling/behandling af oplysninger til brug for elektronisk databehandling (§ 28), som opfyldt ved nærværende.
Ret til at bede om indsigt i de oplysninger, der behandles elektronisk (§ 31).
Ret til at gøre indsigelse mod, at oplysningerne behandles elektronisk (§ 35).
Ret til at kræve berigtigelse, sletning eller blokering af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen (§ 37), i det omfang dette ikke konflikter med formålet, hvorunder de er indsamlet og anvendt d.v.s. interesseafvejning.

Såfremt du har afgivet samtykke til behandling og videregivelse af dit cpr-nummer, gøres du herudover opmærksom på følgende:

Der er tale om et frivilligt samtykke, hvilket betyder, at du til enhver tid kan tilbagekalde dit samtykke i overensstemmelse med persondatalovens § 38 og dermed få slettet dit cpr-nummer ved at kontakte advokaterne.com, i det omfang dette ikke konflikter med formålet, hvorunder de er indsamlet og anvendt d.v.s. interesseafvejning.
Hvis du ikke har givet samtykke, er det ikke muligt for Rene Ruder at varetage dine interesser bedst muligt, og du vil selv skulle varetage dine interesser på anden vis.

Du kan læse mere om persondataloven på www.datatilsynet.dk, herunder ved direkte henvendelse til Datatilsynet.

Du kan klage over behandlingen af dine personoplysninger hos: Datatilsynet Borgergade 28,5 1300 København K Tlf.: 33 19 32 00 Fax: 33 19 32 18 Mail: dt@datatilsynet.dk

AARUS VINDUESPUDSER, Aarhus V, 01.dec 2022, WWW. AARUSVINDUESPUDSER.DK